Internet
Më shkëputet shpesh linja
-
Kur ju shkeputet shpesh linja, fillimisht verifikohet ku eshte bere shkeputja:
- ne Wireless
- ne Lan
- Nese ka shkeputje ne wireless dhe ne lan verifikohen dritat e pajisjes nese ka ndryshim ne drita gjate shkeputjes apo jo ?
- Nese dritat fiken dhe ndizen mund te jete me problem ushqyesi ose prize.
- Nese dritat e pajisjes nuk kane asnje ndryshim dhe ka shkeputje, si ne lan si ne wireless, atehere duhet te vini re:
- Sa kohe zgjat si shkeputje ?
- Emri i wireless iken fare , pajisja clogohet dhe duhet rilidhet ?
- Emri i wireless nuk iken dhe nuk ka akses ?
- Emri i wireless rezulton me ! te verdhe dhe jep tab “no internet access”
*Ne secilen nga rastet e mesiperme procedohet me nje restart paraprak dhe ky informacion i jepet suportit teknik per investigim me te detajuar.
- Nese shkeputja vihet re ne wireless verifikohet drita wlan nese eshte e ndezur dhe a ka shkeputje. Nese nuk eshte e ndezur kontrolloni butonin Wlan mbrapa pajisjes sepse mund te jete caktivizuar.
- Nese eshte e ndezur dhe ka shkeputje verifikoni me nje rrjet tjeter, me 3G ose 4G ka shkeputje, nese ka ende shkeputje telefononi tek kujdesi ndaj klientit ne 045 600 110.
- Nese vetem emri Wireless Digicom ka shkeputje atehere behet verifikimi:
- Sa kohe zgjat si shkeputje ?
- Emri i wireless iken fare, pajisja çlogohet dhe duhet rilidhur ?
- Emri i wireless nuk iken dhe nuk ka akses ?
- Emri i wireless rezulton me ! te verdhe dhe jep tab “no internet access”
- Duhet te beni Forget this Network nga celulari (ose pajisja qe po perdorni), verifikoni dhe nje pajisje tjeter ne ambient per te pare nese eshte e njejta situate vetem me ate pajisje apo me te gjitha pajisjet qe perdorin wireless.
- Keto te dhena ja jepni Kujdesit ndaj Klientit ne 045 600 110 per investigim me te detajuar .
Nuk më vjen shpejtësia sipas kontratës që kam nënshkruar
- Nese vini re qe nuk ju vjen shpejtesia e duhur, behet verifikim verifikimi nese nuk ju vjen ne Lan apo ne wireless .
- Nese shpejtesia nuk vjen ne lan se pari verifikohet numri i pajisjeve te lidhura.
- Rregulli numer 1 per testimin e shpejtesise ne modem eshte me 1 pajise te lidhur ne rrjet, pasi sa me shume pajisje te lidhura qe kryejne trafik linja ndahet ne shume pajisje qe lidhen me modemin.
- Verifikohet nese karta e rrjetit e suporton shpejtesine per te cilen ke nenshkruar kontraten
- Verifikohet procesori i pajisjes te lidhur me lan nese eshte ne parametrat e duhur
- Verifikohet fisha e lan eshte me 4 fije apo me 8 fije, nese e suporton ajo shpejtesine e paketes?
- Download-oni aplikacionin Speedtest by ookla dhe shpejtesia realizohet nga aplikacioni sepse nga web mund te mos jape vleren e sakte
*Kujdes, serveri duhet te jete i perzgjedhur Serveri Digicom qe te merret vlera e sakte. Aplikacioni duhet nga faqja e licensuar nderkombetare e ookla. Speedtest mund te realizohet dhe nga faqja speetest.digicom.al ose duke u loguar ne Digicom UP.
*Kujdes dhe ne pajisjet ne Lan, pajiset e tjera ne ambienti duhet te jene te caktivizuara.
Per cdo rast tjeter ndryshe nga ky, informohet kujdesi ndaj klientit ne 045 600 110 per udhezime me te detajaura.
Nuk kam internet
- Nese vereni qe nuk keni internet shikoni qe nuk keni internet ne wireless apo ne lan.
- Nese nuk keni sherbim internet ne wireless, nuk hapet asnje faqe ne web, asnje aplikacion, duhet te provoni me rrjet 3g ose 4G nese hapen.
- Nese vetem me rrjetin tone nuk ka akses, duhet te telefononi tek kujdesi ndaj klientit ne 045 600 110.
Më ndryshoni passwordin e Wi-Fi
- Se pari verifikohet numri i pajisjeve te lidhura.
- Speedtest i duhur sipas paketes do te vije nese testimi kryhet me 1 pajisje te lidhur ne rrjet.
- Pasi siguroheni qe eshte vetem 1 pajisje e lidhur ne rrjet, download-oni aplikacionin e speedtest nga faqja nderkombetare speedtest by ookla dhe nga aty realiziohet testi i shpejtesise.
*Kujdes, duhet server i Digicom .
-
- Shume e rendesishme, sigurohuni qe Bluetooth te jete i caktivizuar nga Settings, si dhe te jene te fikura pajisjet qe operojne ne bande 2.4 GHz pasi interferojne dhe ndikojne ne vleren dhe ne performancen e wireless, e tille psh mikrovala apo modem routerat e tjere qe operojne po ne 2.4 GHz.
- Nese pas ketyre testeve shpejtesia nuk vjen, provohet te realizohet speedtest dhe me ne pajisje tjeter, per te pare nese ka ndryshim apo jo, pasi celulare te ndryshem kane karta rrjeti wireless te ndryshme dhe ne kete menyre mund te lidhen ne menyre te ndryshme.
- Nese dhe pas ketyre testeve nuk vjen shpetesia sipas kontrates, telefononi kujdesin ndaj klientit ne 045 600 110.
Do you provide additional support?
Duhet te telefononi tek Kujdesi ndaj Klientit ne 045 600 110 dhe nje person perkates ju udhezon nga telefoni si te aksesoni pajisjen.